Sociale media

maandag 22 oktober 2018

Kerstmarkt Diemen Zuid


Zo, dat is lang geleden dat ik hier zelf was, waarschijnlijk denken jullie: "Laat maar die schrijft toch niets" Ik kan je geen ongelijk geven.
Maar ik ga proberen jullie aandacht weer terug te krijgen en te houden.
Het is op dit moment dan ook wat druk, druk, druk. Ik had zo'n vol hoofd dat ik heb besloten om de workshops in november in het buurthuis niet door te laten gaan. Gelukkig had ik de inschrijving nog niet geopend. Met dat besluit viel er een last van mijn schouders, het scheelt veel voorbereidingstijd en mijn hoofd was weer wat leger.

Want ondertussen zijn we met een aantal mensen van Creatief Diemen ook weer bezig een Kerstmarkt te organiseren. Dit keer doen we het in Diemen Zuid in Het huis van de buurt 't Kruidvat. Ondertussen hebben we genoeg aanmeldingen binnen om de knoop door te hakken en het gaat dus door.

Zaterdag 15 december tussen 11 en 4 uur ben je van harte welkom om deze kerstmarkt te bezoeken. Er komt nog een definitief overzicht maar er zijn nu al zeker 8 creatieve tafels waar allerlei leuke (kerst) artikelen te koop zijn. Je kunt een kopje koffie drinken met wat lekkers erbij en rustig rondkijken bij de workshops en "kramen" (tafels) die mooi zijn ingericht. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten